#1 Skrevet Februar 25, 2012 Har en 3BG med såkalt tre interiør. Dette ser jo ikke så veldig fint ut. Så lurer på om noen vet av gode alternativer. Enten nye deksel eller folie på de. Vanskelig å legge folie? Priser og nettsider? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2012 Har en 3BG med såkalt tre interiør.Dette ser jo ikke så veldig fint ut. Så lurer på om noen vet av gode alternativer. Enten nye deksel eller folie på de. Vanskelig å legge folie? Priser og nettsider? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk vist du ser i tråden min så har jeg lakt folie på mitt,er mange som selger folie bare å søke litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2012 kjøper du 3M folie er den hovedsaklig bare å varme og legge...kjempefin å jobbe med!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2012 kjøper du 3M folie er den hovedsaklig bare å varme og legge...kjempefin å jobbe med!.. Hvor selger de 3M folie da? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2012 Jeg prøvde meg på carbonfolien fra biltema. Det var skikkelig dritt Jeg kommer til å ta de av og lakkere de iallefall, tipper det er mindre stress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2012 carbonfibervinyl.com kjøpte jeg fra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2012 Jeg har lakkert lister fra mange biler. Svart blank og sølv er det vanligste. Men folie er nok bra det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2012 Jeg har lakkert lister fra mange biler. Svart blank og sølv er det vanligste. Men folie er nok bra det også Mulig jeg bare lakkerer de da ja. Min far driver jo lakk verksted her i trondheim, så får vel fiksa det Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2012 Hvilket lakkverksted er det han driver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2012 Hvilket lakkverksted er det han driver? Byåsen Bilskadesenter Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2012 Aha, svogern min jobber der også, Steffen Skal være flinke der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 26, 2012 En kollega av meg jobbet der fram til i sommer sånn ca Kent heter han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 26, 2012 Aha, svogern min jobber der også, Steffen Skal være flinke der Stemmer det ja, Steffen er flink han sjø! En kollega av meg jobbet der fram til i sommer sånn ca Kent heter han Stemmer det også ja tror jeg. Er ikke så ofte innom der. Men jeg synes jeg kan huske det ja. Du jobber nede ved Team ikke sant? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 26, 2012 BS bildeler har div utvalg av folier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 26, 2012 BS bildeler har div utvalg av folier. Har sett litt på disse også. Men fant liksom ingen som falt i smak som passer til interiøret på bilen min. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 26, 2012 Stemmer det også ja tror jeg. Er ikke så ofte innom der.Men jeg synes jeg kan huske det ja. Du jobber nede ved Team ikke sant? Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 26, 2012 Jepp En kollega av meg som var innom der for en stund siden. Reklamasjon på en Landcruiser, med champagne farge. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 26, 2012 Hm, kan ikke huske noe champagnefarget landcruiser. Men den kommer vel inn en dag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 26, 2012 Hm, kan ikke huske noe champagnefarget landcruiser. Men den kommer vel inn en dag da Den er fikset sjø. Var i fjor sommer det, så ikke så rart du ikke husker den. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 25, 2012 Vi på megalys.no har folie, vi kommer også til å utvide utvalget fortløpende:) http://www.megalys.no/products/3m-1080-cf12-152cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 25, 2012 Jeg kjøpte 3m carbon folie her. http://viewitem.eim.ebay.no/query/200688754604/item Fikk de i posten etter 4 dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 29, 2012 Ikke alt som ser ut som 3M er 3M, blant annet denne ebay folien. Ekte 3M har ikke rød skrift på baksiden:) Den er grå. Billig Kina folie finnes enda billigere å få tak i, og er helt grei til interiør for en kort periode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 29, 2012 Ikke alt som ser ut som 3M er 3M, blant annet denne ebay folien. Ekte 3M har ikke rød skrift på baksiden:) Den er grå. Billig Kina folie finnes enda billigere å få tak i, og er helt grei til interiør for en kort periode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 28, 2012 Da har jeg bestillt meg litt folie. Ble så jeg bestillte fra http://www.carbonfiberfilm.com/ Virker seriøse, og hadde 3M DI-NOC film, så da bestillte jeg bare. Får se hvordan resultatet blir når filmen ankommer om 3-4 dager... Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 28, 2012 Ikke alt som ser ut som 3M er 3M, blant annet denne ebay folien. Ekte 3M har ikke rød skrift på baksiden:) Den er grå. Hvor tar du denne påstanden i fra om jeg tør spørre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...