#1 Skrevet Februar 25, 2012 Ønsker å kjøpe speedometer /m kjørecomputer til en Audi 80 2.3 91mod. Delenr på speedometeret er : 8A0 919 033K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2012 Har til s2 liggende;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2012 Jeg har liggende fra 2,3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2012 Med samme delenr og med kjørecomputer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2012 (endret) Hvor leser du av delenummer? Uansett ganske sikker på at alle B4 femmer speedometer passer om en annen. Ikke kjørecomputer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2012 Delenr står på toppen av speedometeret bak. Men avhenging av kjørecomputer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2012 Delenr står på toppen av speedometeret bak. Men avhenging av kjørecomputer Kjørecomputer finner du sikkert på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2012 Jeg har kjørecomputer liggende Hvilken type trenger du ? mini eller auto check ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 4, 2012 Jeg har med riktig delenummer, 260km/t og til 2,3e:) Uten kjørekomputer da, men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 4, 2012 Har fått tak i speedometer nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...