#1 Skrevet Februar 25, 2012 hei har problemer med at ingen av bakdørene vil låse. får opp disse feilmeldingene Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0102 Coding: 00011 Shop #: WSC 63351 VCID: 366907B7125C5D4 2 Faults Found: 01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 49-00 - No Communications 01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 49-00 - No Communications har sjekka at ledningene er hele gjennom dørene og inn i bilen men aner ikke hvor de ender etter det. noen som har noen tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2012 Lukter litt feil på komfortstyreenhet egentlig.. Kan hvertfall løfte opp gulvteppet ditt under førerstol om se om det fuktig der. Heller ikke ukjent at disse styreenhetene begynner å tulle selv uten fukt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2012 Lukter litt feil på komfortstyreenhet egentlig.. Kan hvertfall løfte opp gulvteppet ditt under førerstol om se om det fuktig der. Heller ikke ukjent at disse styreenhetene begynner å tulle selv uten fukt.. Har vært sånn fra når jeg kjøpte den. Er der setevarme kabelen går ned du mener? Er ikke noe fukt der nå hvertfall:p Sent from my LG-P920 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2012 Har du kjent under teppet ? Altså nede ved karosseriet:) Fungerer kupélyset når du åpner bakdørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2012 Har du kjent under teppet ? Altså nede ved karosseriet:) Fungerer kupélyset når du åpner bakdørene? Ja stappa hånda under og ikke noe fukt. Kupelyset funker heller ikke:p har faktisk ikke lagt merke til det. Sent from my LG-P920 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2012 Hvis du har vagcom kan du lese av måleverdier på styreeneheten og se om det blir registrert noe signal fra låsekassene i dørene. Det kan seff være at begge låsekassene har tatt kvelden. Men jeg tror det ligger på styreenheten. Prøv å dra av stikker på styreenheten og la den være strømløs i ett minutt. Plugg den inn igjen og prøv da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2012 Hvis du har vagcom kan du lese av måleverdier på styreeneheten og se om det blir registrert noe signal fra låsekassene i dørene. Det kan seff være at begge låsekassene har tatt kvelden. Men jeg tror det ligger på styreenheten. Prøv å dra av stikker på styreenheten og la den være strømløs i ett minutt. Plugg den inn igjen og prøv da;) Da får jeg prøve det i morgen. Takk for tips:thumbup: Sent from my LG-P920 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...