Koble uorginale grøftelys på bryter Audi A3 8l

Anbefalte innlegg

Hello=)

Har akkurat montert uorginale grøftelys på min 2000 A3 8L.

Alt fungere bra, utenom..

Finner ikke ut hvor jeg skal koble meg inn på hovedlysbryteren.

Jeg tror jeg har riktig bryter (den typen med tre posisjoner, og to hakk man kan dra ut).

1 hakk: tåkelys i hovedlykten

2 hakk: tåkelys bak

Noen som har koblet uorginale grøftelys på en sånn bryter før?

Hvilket nr er ledningen? Eller hvilke farge?

Mvh. Eikås

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg forstår deg rett så har du tåkelys i hovedlyktene fra før? da vil jo det enkleste være å koble de nye uorginale inn på disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg forstår deg rett så har du tåkelys i hovedlyktene fra før? da vil jo det enkleste være å koble de nye uorginale inn på disse.

Var ikke så lett. Det gikk ikke an.

Går heller ikke an å koble seg inn på bryteren.

Den gir ikke strøm ifra byteren på hakk 1, men på hakk 2 gjør den det.

Så må da dra denn 2hakk ut, å da går grøftelys forran og bak på. Må da bytte ut pæren til 10w å ikke 21w.

jeg kjøper heller en bryter som passer ved siden av nødblinken, så har jeg den der.

'

ellers takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket nr er ledningen? Eller hvilke farge?

Mvh. Eikås

Du har sannsynligvis ikke ledningen tilstede bak lysbryteren, det er nok en ledig plass der. Løsner du pluggen til bryteren og ser bak på bryteren, så skal ledningen kobles til posisjonen NL (nebellicht). Du får kjøpt en såkalt reparasjonsledning hos din Audiforhandler, bare si at du trenger ledning til lysbryteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.