Anbefalte innlegg

Har et problem med en 1,8 motor. Toppakning skiftet, termostat byttet. Register med pumpe byttet. Tilfeldig med varme inn i bil. Kommer mest ved hard belastning. 90 grader i instrumentet. En del trykki kjøleanlegg. Noen som har vært borti dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et problem med en 1,8 motor. Toppakning skiftet, termostat byttet. Register med pumpe byttet. Tilfeldig med varme inn i bil. Kommer mest ved hard belastning. 90 grader i instrumentet. En del trykki kjøleanlegg. Noen som har vært borti dette?

hei, jeg hadde noe lignende på min, at klimaen blåste kaldt ved kjøring på lavt turtall,men ved pådrag kom det varmere luft.

 

trodde det var topp pakning ,og vannpumpe ,men det viste seg at det var varme apparatregisteret som var omtrent tett, så hele kjølesystemet blei renset ,tømt og spylet og fyllt oppigjen og alt blei bra! kostet 500 kr.... jeg mistet også litt kjølevæske over tid, og dette var noen oringer som var gåene , pga. at det blei så stort trykk i systemet ved pådrag og væska ikke gikk igjennom registeret.

 

håper dette var til hjelp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt tanken. Skal forsøke å sjekke registeret. Takker for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rens og luft kjøleanlegget etterpå, så får du varme i bilen..

Vær obs på at det kan være store mengder luft..

Så luft en stund til det kommer vann ut, ta deg en kjøretur, også luft på nytt..

Gjør det til du ikke får noe høyere temperatur på luften..

Den strålen som kommer ut av hullet på slangen skal være minst ca 5cm lang/høg, skal ikke bare "puttre" ut av hullet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.