#1 Skrevet April 12, 2005 hmmmm hva kan det være??noen som har en anelse om detta?? er en 86 cq. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2005 hmmmm hva kan det være??noen som har en anelse om detta?? er en 86 cq. hmm.. det er mulig at det er hallgiveren i fordeleren.. startmotoren går eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2005 ja startern snurrer den.den tenner ikke liksom,må vente til den bli kald så går det fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2005 Er det innsprøytning på denne? Er ikke dysene som er utette da og som "dynker" motoren i bensin når den er varm? Evt. utett O-ringer rundt dysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2005 Dette kommer nok av at hallgiveren er gåen, min oppførte seg akkurat på samme måten og den ble i orden da jeg skiftet hallgiveren. Må legge til at jeg hadde en 1991 modell 20V(7A) motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2005 Off Topic: Du har ikke tilfeldigvis svart gulv til -85 coupe til overs ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2005 okey,ja da får jeg ta og bytte den nå og se nei er dårlig med tepper til overs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2005 da har jeg byttet hallgivern....bilen er fortsatt likens....noen andre forslag på hva dette kan være?? det holder om jeg starter den 1 gang og den går i 1 min .da må den stå i 10 min føre den starter igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2005 da har jeg byttet hallgivern....bilen er fortsatt likens....noen andre forslag på hva dette kan være?? det holder om jeg starter den 1 gang og den går i 1 min .da må den stå i 10 min føre den starter igjen Har du sjekket om du har gnist når den ikke vil starte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2005 Kan være kaldstartsdysa/motortempføleren. Hvis føleren er gåen får du for mye bensin. Prøv å ta av kabelen til den ekstra dysa oppe på innsuget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...