Hvor Kjøpe tynner? (cellulose tynner)

Anbefalte innlegg

hallois. lurer strekt på hvor man kan få kjøpt dette uten og bli raka fant? tenker ikke da på 1L eller 5L. men 25L fat med tynner

 

 

for oss privatpersoner :)

 

 

 

Dan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig det. er jo billigste type tynner dette skal være da...

 

mente jeg :) går jo fort noen liter når man starter og bruke det til vask av smådeler og verktøy etc :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo bra med rabatter på Meca gjennom klubben, så ikke sikkert det blir så ille allikevel:) Hvor mye det er på tynner og den slags, det aner jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nettbutikk.wuerth.no/wsp/wurth/frontend.cgi?template=index&chapterid=4

 

Prøvd denne?:) Funker fett å få rene verktøy hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den linken der var jo ikke direkte brukbar ola :) hehe så den fant jeg lite på du

 

dessuten, wurth er jo enda dyrere. og skal ikke bare brukes til vask av verktøy. men til alt mulig rart i grunn, derfor trenger jeg mer enn 5 liter i slengen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte 5l på mekk. kosta vel noe under 150kr mener jeg å huske.. har du det liggende i et bad til verktøy å dele vaksing da eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida :) intet bad :) her brukes det trykk.. redneck style :) tynner og trykk funker til å vaske alt som er møkkete av verktøy og deler og alt anna smått og stort :)

 

bør selvsagt brukes enten utendørs eller i et godt ventilert rom

 

og maske da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.