#1 Skrevet Februar 26, 2012 (endret) 5 tegn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2012 Denne som sto på frammnes? Har du panserlås? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2012 Ja det har jeg. er du i narvik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2012 Ja det har jeg. er du i narvik? Hei, har sendt deg en sms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2012 Da er deksel til radiator, frontfanger og panserlås holdt av til Tor S. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2012 Hva er budet på frontfangeren nå? Er OGSÅ interessert i den!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2012 Pris har vi ikke prata om enda. Å det. Du får komme med et skambud, så tar vi det dærfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2012 Hei. har du interiør deler for salg?? nedre del av dash på førerside? og om det eventuelt passer i audi coupe type 85? kan du svare på pm? hilsen Marius A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2012 Pris har vi ikke prata om enda. Å det.Du får komme med et skambud, så tar vi det dærfra Starte på 500 da, komplett som på bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2012 (endret) Hei. har du interiør deler for salg?? nedre del av dash på førerside? og om det eventuelt passer i audi coupe type 85? kan du svare på pm? hilsen Marius A Hvis du sender meg en PM skal jeg svare Skal sjekke i morgen om jeg kommer til. Men tviler da førerdøren er trykkt ganske langt inn. Starte på 500 da, komplett som på bildene. 500,- bydd. Lar budetrunde gå til fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 5, 2012 Da er vel fredag godt og vel passert og jeg regner med jeg er blitt en frontfanger rikere siden det ikke er oppdatert med noen andre bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 6, 2012 Nei selger ikke denne for 500. da må du tro om igjen. Sånn er det bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 6, 2012 Lager mer oversiktlig annonse i morgen Eventuellt får dere bare ringe meg på 45661797 Minimumspris 50,- Fantastisk dårlig annonse her da, står ingenting om hva du selger jo... Regner med det er en typ 81 i deler utifra tittel, men hva deler og tilstand og bilder kunne det vært mere av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 6, 2012 Nei selger ikke denne for 500. da må du tro om igjen. Sånn er det bare Javel... så du sier budrunde går til fredag, men når fredag har kommet og det ikke har kommet flere bud så gjelder ikke høyeste bud allikevel??? Seriøst. Da får du heller komme med en MINSTEpris da vettu, og så holde auksjon etter det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 6, 2012 Vi får bare stenge denne tråden, da førsteinnlegget nå er endret til noe rør og trådstarter/selger heller ikke har til hensikt å holde avtaler han inngår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...