#1 Skrevet Februar 26, 2012 (endret) På vei hjem fra jobb på fredagen sa det plutselig "poff", og bilen ville ikke gå lenger. Går på tomgang, men om jeg skal kjøre går ikke det, fordi da vil bilen kubbe. Dro utav kontakten til LMM, så kom meg hjem. Men det rare er at det ikke er noen feilkoder. Prøvde med to forskjellige LMM, en som funker delvis og den andre er flett ny fra esken, men fortsatt samme problemer. Med kontakten ute fra LMM går bilen som den skal holdt jeg på å si (ikke full ytelse), siden jeg har prøvd med ny LMM, så tror jeg ikke det er problemet? Så litt på måleblokkene på VAG-com, men syns ikke noe var unormalt egentlig med unntak av at lambdareguleringen var på -20.3%. Er dette normalt? Håper noen her kan komme med tips Ene gangen bilen stod på tomgang kom det helt sinnsykt mye eksos. Dårlig bilde, men man ser selv av det at det ikke er helt normalt.. Også et fra murkanten jeg stod inntil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2012 Trykkslange som har hoppet av? Korleis er ladetrykket ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2012 Kan være noen trykkslanger jaa.. Har ikke sjekket enda ettersom jeg bor i blokk, og skrumulighetene på parkeringsplassen er dårlige:P Men ladetrykk har jeg ikke sjekket, ettersom bilen ikke er kjørbar med LMM tilkoblet. Med LMM frakoblet har jeg vel ca 0,0-0,1 bars trykk ifølge ladetrykksmåleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2012 (endret) du skal vel ha 0.3-0,4 om bilen er i nødmodus. så er vel noe trykklekkasje som kan til at du ikke får ladetrykk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2012 Skal ta en sjekk under bilen i morgen, så får man se om det er noen slanger som er på tur da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2012 Garantert trykkfall. En slange har hoppet av som de nevner over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2012 Ja, er vel det den "poff" lyden har kommet av da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2012 Var ene slangen til dumpventilen som hadde hoppet av:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...