#1 Skrevet Februar 26, 2012 (endret) En kompis ønsker å kjøpe seg ei gammel boble i god bruksstand. Helst være fra før 1960 Ønsker å betale noen kr ekstra for ei boble i bra stand fremfor for ett prosjekt. Mvh Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2012 Hei ser du er ute etter en boble.. jeg har en med porsche skinninteriør og forsterket understell med skivebremser roundbaut med nye fjærer og dempere. det er proffsotede sideruter med den lyseste sotingen og den er godkjent med å sette en motor opp til 150 hk uten å gjøre noe mer, men for øyeblikket sitter det en orginalmotor i den. den er i helt grei stand. ikke ihjelrustet. 71 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2012 Heisann. Lenge siden jeg har prata med kompisen min nå , Men lurer på om han ikke fikk tak i ei boble for en mnd siden. Men skal høre med han Mvh Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2012 Okei, den er grei hmv Adrian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...