#1 Skrevet Februar 26, 2012 Noen som har ledningsnett og\eller hjerne til en VR6 med fordeler de vil selge? OBD1 med fordeler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2012 Har komplett 2.8 motor med ledningsnett for salg 5000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2012 Trenger bare hjerne og evenutelt ledningsnett , selger du det separat da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2012 Noen som har ledningsnett og\eller hjerne til en VR6 med fordeler de vil selge? OBD1 med fordeler.. Har muligens en hjerne liggende fra en passat 2,8 obd1, purr på meg om noen dager om du ikke hører noe, er på jobb nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2012 Jeg har en liggende. fra en 92 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2012 Jeg har hjerne til deg. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2012 (endret) Jeg har hjerne til deg. =) PM sendt Lagt til etter 4 timer 55 minutter: Fortsatt på utkikk. Delenummer må slutte på A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...