#1 Skrevet April 12, 2005 Noen som vet av noen alternative seter å bruke i S2 Avant?Skulle ville hatt seter i sort skinn med litt mere støtte enn de originale. TIPS???? Legg gjerne med bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2005 Noen som vet av noen alternative seter å bruke i S2 Avant?Skulle ville hatt seter i sort skinn med litt mere støtte enn de originale.TIPS???? Legg gjerne med bilder... Har dessverre ikke bilder, men BakseteSpesialisten (Oslo) kan sikkert hjelpe deg med baksetet ihvertfall.. De har nok også tilgang på stoler, eller vet hvor man kan skaffe dem! Audi RS2 har jo seter som ikke er å forakte, og det er flere som har revet ut interiøret for å bruke bilen til baneracing etc... Noen har lekt "spill død" med bilen utenfor veien, og selger den så i deler!! Sverige er et alternativ der! Tyskland er mekka, men språket er jo viktig å forstå da! Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2005 Har tenkt på RS2 seter ,men finnes de kun som elektrisk justerbare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2005 http://www.fk-automotive.com har jo noen litt fine seter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2005 Har tenkt på RS2 seter ,men finnes de kun som elektrisk justerbare? Det kjenner jeg dessverre ikke til , men sjekk noen annonser på biltypen, eller hør med de som driver med deler til bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2005 http://www.fk-automotive.com har jo noen litt fine seter. Jeg har FK Race stoler i min ( foreløpig kun førersetet men.. ). Knall fornøyd med disse. Eneste minuset med de er om du vil bruke 4-punkt seler bør du ikke være så altfor høy. Jeg med mine 1.90 er nok i høyeste laget for disse setene, men sitter veldig komfortabelt i de likevel! Race får du også i sort skinn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2005 Er jo i grunn for min del ikke nødvendig med vipp bar rygg da de skal i en avant.Men ser det er lite på markedet med kun det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...