#1 Skrevet Februar 26, 2012 Er vel lager bak på disse bilene også, eller? Jeg finner nemlig ikke noen steder hvor de selger fjørbeinslager bak. Kun til front som jeg nå har byttet. Eller er det likt bak som framme, altså at jeg kan bruke samme lager bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2012 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2012 Det er ikke fjørbeinslager bak på en s2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2012 Jo, det er det samme som forran ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2012 Takker, da blir det byttet bak også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2012 coupe har fjærbeinslager bak(samme som forran). Men avant og sedan har ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2012 aha, da ble jeg litt klokere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...