#1 Skrevet Februar 26, 2012 (endret) Har H + V fram calipere med fester til Audi S2 som jeg skal selge, må ha nyeføringbolterog og pakninger. 500 kr + frakt for begge to. Caliperne har fått byttet luftenipler og blitt lakert røde. Ikke jeg som har gjort dette så vet ikke hvor bra lakeringen holder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 B U M P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2012 Er dette "girling g60" kaliperne? 2 stemplet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2012 Er dette "girling g60" kaliperne? 2 stemplet? Ja er to stemplede, et lite og et stort stempel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2012 Tar disse jeg.. Sender pm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...