#1 Skrevet Februar 26, 2012 Heisann, Var på langtur i bruksbilen i dag, da spilleren plutselig kuttet ut. Har gjort følgende: - Sjekket sikringer ved motstandsmåling på både spiller og i sikringsboks. - Prøvd med en annen spiller - fortsatt dødt. Det som er rart er at INGENTING annet er ute av drift. Infotainment fungerer, instrumenter fungerer som de skal, turbotrykksmåler er ok, varmeregulering er i orden osv. Det er kun selve tilførselen til spilleren som er død. Jeg måler ut 2V ved tenning på, noe som er altfor lite. Denne bilen har halv-nettverk. Noe går på nettverk, og noe går på tradisjonell trykk-og-vri. Har ikke rukket å feilsøke så mye, men kanskje noen har vært borti dette før? Kan det være en styreenhet som har takket for seg? Det virker rart da alt annet fungerer. Brudd i ledningsnett? Det skal også nevnes at jeg spilte relativt høyt da dette skjedde, uten at dette trenger ha noen betydning. Jeg har spilt like høyt over lengre tid før uten problemer. Håper det er noen som er gode på bilelektronikk som har tips. Bilen skal feilsøkes med diagnose så fort som mulig. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...