#1 Skrevet Februar 27, 2012 Hadde bilen på service 24/1. I går - ca en mnd etterpå så opplever jeg at det forsvinner MYE diesel over en strekkning på ca 5mil. Stopper og ser det er film med diesel rundt hele bilen. Ringer da 04444 ( mobelitetsgaranti) og de sender ut viking med leiebil. Viking ankommer etter 2 timer. Han vil gjerne se om han ser hva som er galt, løsner av motordeksel og ber meg slå på tenningen. Sier at jeg bare kan stoppe og begynner å skru litt. Når jeg kommer frem sier han at "alt er ok nå" Det var bare skruen for vanndrenering under dieselfilteret som hadde skrudd seg løst. Regner litt på det og det har rent ut 40 liter diesel på ca 5 mil. Passe irritert da jeg har med 2 små unger å kjørte igjennom mange lange tuneller på turen. Ser for meg skrekkcenarioet der bilen hadde tatt fyr inne i en tunell. Hva kan jeg forlange at møller gjør med dette? Hele bilen stinker diesel. Jeg har lyst til å forlange ny tank diesel og at de tar inn bilen for en sjekk og vasker den skikkelig under. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2012 Nå vet ikke jeg om de har av denne skruen ifb med servicen du hadde. Ble dieselfilteret byttet? Isåfall så synes jeg at det er helt på sin plass å kreve full tank og en ordentlig vask. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2012 Enig med Espen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2012 De hadde ikke rørt filteret på denne servicen men for et år siden. Nå har jeg fått nytt dieselfilter og bilen er regjert under. Sak avsluttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...