#1 Skrevet Februar 27, 2012 Jeg må balansere sommerhjulene mine og lurer på om noen kan spesielt anbefale noen i Bergensområdet som er flinke til dette? Ikke si Dekk&Felg da de har prøvd og feilet for mange ganger for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2012 Kan anbefale dekk1 på askøy.. Knall service,dyktige folk og hyggelige priser. Spør etter stig og si ifra at du er i fra klubben . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2012 Kan anbefale dekk1 på askøy..Knall service,dyktige folk og hyggelige priser. Spør etter stig og si ifra at du er i fra klubben . +1 på den!! Ellers kan du høre med polakken eller hvem det er som driver nederst i garasjen på Laksevåg Senter. han har jeg brukt mye, med meget bra resultat! Dønn ærlig fyr som sier ifra om felgen er skjev f.eks (skjedd meg en av gangene hvertfall)! billig er han også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2012 +1 på den!! Ellers kan du høre med polakken eller hvem det er som driver nederst i garasjen på Laksevåg Senter. han har jeg brukt mye, med meget bra resultat! Dønn ærlig fyr som sier ifra om felgen er skjev f.eks (skjedd meg en av gangene hvertfall)! billig er han også! Vet du hvor mye han tar for å legge dekk på felg med balansering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2012 Vet du hvor mye han tar for å legge dekk på felg med balansering? Mener det var 150.- per dekk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2012 Ganske sikker på at han tar mer enn 600 kr,iallefall om de er 18" mener han lå på 1000 pluss. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2012 Ja, sorry.. 18-19'' kommer vel på 800.- mener jeg. Tror det var det jeg betalte selv.. Var vel opp til 16'' at det var 150.- per dekk/felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...