#1 Skrevet Februar 27, 2012 Har en Audi Coupe GT som trenger noen felger med vinterdekk litt kjapt. Noen som har noe kurant liggende? 14" eller 15" Trenger ikke være pent eller gode dekk. Skal bare ha bilen til visning hos vegvesenet denne uken. Gjerne på Østlandsområdet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2012 Jeg har ihvertfall 4 stk 14" med piggdekk som jeg løst, bor 3 mil øst for Lillestrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2012 Jeg har ihvertfall 4 stk 14" med piggdekk som jeg løst, bor 3 mil øst for Lillestrøm Det høres helt greit ut det, pris? hvordan felger er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2012 Forresten jeg har to sett et med stålfelger og ett alusett. 500 kr pr sett da jeg ikke aner noe om alder eller avbalansering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2012 Forresten jeg har to sett et med stålfelger og ett alusett. 500 kr pr sett da jeg ikke aner noe om alder eller avbalansering PM sendt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...