#1 Skrevet April 12, 2005 Bilen er da en vanlig gl med monopoint. Ikke stv eller cab. 90 hk (skal ha høydejusterbart skjø) cartype: VW Golf GL 1.8 build: (limo, variant, cabrio): year of construction:1995 KW: ccm: 1800 hubload in front: hubload rear: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2005 Bilen er da en vanlig gl med monopoint. Ikke stv eller cab. 90 hk(skal ha høydejusterbart skjø) cartype: VW Golf GL 1.8 build: (limo, variant, cabrio): year of construction:1995 KW: ccm: 1800 hubload in front: hubload rear: KW ca. 65 kw hubload? Fant en side hvor de solgte senkesett til bilen min og tok verdier derifra. Du har vel "LIMO" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2005 KW ca. 66 kw hubload? Fant en side hvor de solgte senkesett til bilen min og tok verdier derifra. Du har vel "LIMO" Limo??? What? Neppe, den er jo drit liten =) Ja, det er 66 kw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2005 Hubload er vel vekt pr hjul? Det finner du enkelt ved å se i vognkortet på hva akselvekten er, og dele på 2. Bilen er da en vanlig gl med monopoint. Ikke stv eller cab. 90 hk(skal ha høydejusterbart skjø) cartype: VW Golf GL 1.8 build: (limo, variant, cabrio): year of construction:1995 KW: ccm: 1800 hubload in front: hubload rear: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2005 Limo??? What? Neppe, den er jo drit liten =) Ja, det er 66 kw jaja, men det er nå ingen variant eller cab. Nå snakker jeg selvfølgelig ikke om limo type lang. Trur det kalles limo i tyskland. Hvis jeg søker på mobile.de på golf å limousine så får jeg opp 3-dørs og 5-dørs.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2005 hubload front 890 hubload back 800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2005 Hvilket sett har du kjøpt? De opplysningene du hadde lignet veldig på den den mailen jeg fikk tilbake så kanskje det er samme selger å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2005 Trur det kalles limo i tyskland. Tyskerene beskriver sedan eller ikke-stasjonsvogn som limo ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2005 hubload front 890hubload back 800 Er dette til 3 er golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2005 Dette er forøvrig hva som venter bilen min =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2005 Er dette til 3 er golfen? Ja, men dette er axle loaden, var i hværtfall det jeg sendte til selger. Hvordan betaler du? Her er forøvrig mitt sett: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 13, 2005 Betaler med ett slikt NAZI skjema i banken. Grøss unth gru for ett slit å fylle ut. Måtte pinadø ta meg en kaffe før jeg var halveis =) Men de var MEGET behjelpelige i banken. Så takk til folka i Nordea! Kan gjøre det enklere med nettbank, men jeg hadde seff rota bort noen papirer osv =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 13, 2005 Betaler med ett slikt NAZI skjema i banken. Grøss unth gru for ett slit å fylle ut. Måtte pinadø ta meg en kaffe før jeg var halveis =) Men de var MEGET behjelpelige i banken. Så takk til folka i Nordea! Kan gjøre det enklere med nettbank, men jeg hadde seff rota bort noen papirer osv =) Du har ikke visa eller mastercard da? Jeg betalte med mastercard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 13, 2005 Du har ikke visa eller mastercard da? Jeg betalte med mastercard. Har visa ja? Hvordan da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 13, 2005 Jeg spurte selger om han aksepterte noen form for kredittkort. Sendte over kortnummer og utløpsdato. Pengene var trekt dagen etter. Sikkert ikke så lurt men gjort er gjort. Grunnen til at jeg gjorde det var fordi at selger hadde 600 positive karakterer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 13, 2005 Jeg spurte selger om han aksepterte noen form for kredittkort. Sendte over kortnummer og utløpsdato. Pengene var trekt dagen etter. Sikkert ikke så lurt men gjort er gjort. Grunnen til at jeg gjorde det var fordi at selger hadde 600 positive karakterer. Det hørtes meget kjekt ut. Da hadde de sikkert slikt visa greie på hjemmesiden sin da. Visa betaling er nemmelig GENIALT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 13, 2005 helt greit senkesett dette...har samme til toer golfen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 14, 2005 Se hva jeg har fått i dag, allerede. Bestilte på søndag, fikk det i dag, fra tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 14, 2005 Så fort =)! Må sjekke postboksen snart jeg å =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 14, 2005 Kom på døra kl. 10.30 i morrest. Jeg var jo selvfølgelig ikke hjemme så jeg måtte ringe nabon å få han til å ta i mot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 15, 2005 Kom på døra kl. 10.30 i morrest. Jeg var jo selvfølgelig ikke hjemme så jeg måtte ringe nabon å få han til å ta i mot. uhm. Betilte til min postboks adresse jeg.... Hvordan går det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...