#1 Skrevet Februar 27, 2012 (endret) Selger BBS felgene da de ikke passer helt i mine planer for bilen, felgene er hele og pene! Den ene felgen har fått reparert en skade på insiden, ellers er det litt klarlakkslipp og korosjon på ringene, felgene er helt orginale med ringer og skruer og må kunne kalles et lett prosjekt. Selges HBO 8000 kr PM eller 91631517 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2012 *BUMP* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2012 Boltsirkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2012 Felger selges (4x108): 7x16 BBS RS 135 ET 36 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2012 Boltsirkel? Felger selges (4x108): 7x16 BBS RS 135 ET 36 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2012 gamle mine eller? Er ytterringene urørte? Mulig interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2012 Mulig, Einar Haugen som hadde de før meg! Ringene er helt urørte såvidt jeg kan se ja.. Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2012 åpen for bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2012 Jada, men spar skambudene ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2012 Hei Ole Kristian, åssen trur du disse hadde "kledd" ABT'en? Har kjørt med compomotive felgene siden jeg kjøpte bilen, og føler meg moden for en forandring snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 17, 2012 (endret) Hei Sverre! Disse ville sittet som et skudd på den bilen, hadde bilen min vært en type 89 hadde de havnet på den tvert Compomotive ja, er noe slik jeg er ute etter da Lagt til etter 6 dager 5 timer: Lagt ut på Finn: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=33794619 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2012 (endret) Folk spør om fler bilder, har tatt nye bilder og lagt til i anonsen på finn nå.. Lagt til etter 5 dager 21 timer: *SOLGT* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...