#1 Skrevet Februar 27, 2012 Ene bakbremsa mi har vært kjørt en del stål mot stål nå, så da sier det seg selv at felgen ikke ser ut! Den er full av støv og dritt som jeg må bruke neglen for å få skrapt av.. noen forslag til midler som kan brukes? vil helst slippe å dyppe hele felgen i syre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2012 stål mot stål = varmt metallstøv som brenner seg fast i lakken. Er du uheldig så får du ikke av dette igjen.. Men tips til en god felgrens: Rim7 fra Scholl. http://www.scandicshine.no/index.php?route=product/product&path=71_78&product_id=115 Kjøp en 5L og bland selv så tar den det meste uten å ødelegge noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2012 Iron X vil nok funke ganske bra her og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2012 Som nevnt over så ville jeg valgt både Scholl Rim7 og IronX ! Dette funker veldig bra! IronX : http://blankbil.no/ds_advanced_search_result.php?keywords=ironx&search_in_description=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2012 Leste om dette i dag.. http://www.detailersclub.no/forum/topic/11617-mini-lineup-felgrens/page__hl__felgrens__fromsearch__1 anbefalingen er vel stort sett det som er postet over her.. men da ser du å resultattet av produktene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2012 Høres ut som om folk flest er relativt enig om at iron X funker bra. Tenker jeg skal teste det først! Kan poste resultatet her om noen synes det hadde vært interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2012 Bruk rim7 først så går du over med ironx etter på.. ironx tar kun metalpartikler mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2012 Bruk rim7 først så går du over med ironx etter på.. ironx tar kun metalpartikler mener jeg å huske Har ett eller annen sånn felgrens-spray fra turtle wax liggende, kan jeg bruke den framfor rim7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 27, 2012 Har ett eller annen sånn felgrens-spray fra turtle wax liggende, kan jeg bruke den framfor rim7? kan sikkert bruke den. enneste risken er at du må skure litt mere. ironx bestiler du fra http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=CPX-IRONX-16 fikk en pakke derfra på fredag.. ble bestil onsdag så går veldig kjapt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 27, 2012 Har ett eller annen sånn felgrens-spray fra turtle wax liggende, kan jeg bruke den framfor rim7? Grunnen til at rim7 anbefales er at den inneholder stoffer som er rå på metallpartikler. Noe som lukter jævlig. Likevel er den syrefri og sikker i bruk. "Vanlig" felgrens fra TW tar ikke dette, mulig den røde nanotec rensen gjør det, men det er en knallsterk syrerens som lett ødelegger felgen om det er sår i klarlakken inn til aluet. IronX kan også kjøpes fra parts and retards i Ås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 27, 2012 Ferrobet har dette produktet.. Prøvde det på noen felger å det funket bra! Før Etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 27, 2012 Jeg bruker Rim7 og IronX på mine vinterhjul. Det blir rent hver gang. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 28, 2012 Høres ut som om Rim7 og IronX utgjør den comboen jeg er ute etter.. Thanks guys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 28, 2012 Iron X vil gjøre vei i vellinga her, du kommer til å bli positivt overrasket over hvor effektiv den er Spray på og la virke i 5-10 min.. Rim7 har mange av de samme virkestoffene som Iron-X, men den er ikke like effektiv på jernspon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 29, 2012 Ta en titt på denne linken så har du svaret på enkel rengjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 14, 2013 Har nå bestilt meg en par flasker Ferrobet Alu-Rens... Spent på resultatet, for det eneste jeg har prøvd tidligere som fungerte var Wurth Wheel Acid...Må man bruke varmt vann høytrykk vasker for å få av alt? Eller holder det med å spyle med hageslange...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...