Deler til RH Alurad felger. (Adaptere)

Anbefalte innlegg

Hvem selger deler til RH -felger som det er mulig å få tak i?

Jeg har saumfart ebay.de og de lover gull og grønne skoger de som selger spacere/adaptere der, men så slutter de brått å ta kontakt når det blir snakk om å sende noe hit til Norge.

Skulle hatt tak i et par 15-20mm adaptere, helst 15mm da bakhjula står godt på utsiden med 25mm, til RH ZW1. 5x112 selvsagt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at dette er samme som artec, og jeg bruker vanlige spacere som jeg har kjøpt av Håkon i P&R her.

Skal du ha adapter til annen bolsirkel så tror jeg han har det også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du egentlig ha - spacere eller adaptere? Det er to vidt forskjellige ting.

Men hvis du skal ha originale RH spacere, så virker det logisk for meg å ta kontakt med RH selv eller f.eks Nordisk Felgimport som fører RH.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står "Adapter" på de jeg har, slike man skrur til navet og så skrur felgen på etterpå, men dette regnet jeg med er pga bredden. Uansett er både felgen og original RH-adapteret 5x112.

Nordisk felgimport får jeg stadig ikke svar fra.

Som jeg har forstått, så er Artec-adaptere akkurat like RH.

Vanlig spacere er ikke like store i diameter så RH-felgen blir ikke ordentlig sentrert på den er min erfaring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrudde spacere på godt norsk, med andre ord.

Artec eller RH, same shit, different name (ihvertfall etter det jeg veit). Prøv å send en mail direkte til RH, eventuelt så får du Google etter noen utenlandske forhandlere og høre med de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge invendig sentreingsring på felgen stemmer overrens med senterrringen på spaceren, så vil det være bra nok.

Greit at spaceren er litt mindre enn "hullet" i felgen, men det skal ikke ha noen betydning på balanseringa. På en vanlig felg ligger jo også felgen bare àn skiva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de Håkon selger passer (FK). jeg hadde zw1 selv og de håkon selger passer akkuratt i utfresingen til adapterene på felgene.

Jeg har bare 4x100 spacere liggende til de felgene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er samme sentrering som på de i 8x14, må du ha orginale RH/Artec adaptere. De dukker opp på ebay med jevne mellomrom. Ellers er felgimport på Strømmen greie å handle med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RH sentrerer på ytterdiameter på Adapterene sine, de skrudde spacerene jeg kjøpte av P&R hadde for liten ytterdiameter til å få sentrert felgene, så jeg regner med å måtte finne RH/Artec sine egne..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.