#1 Skrevet Februar 27, 2012 En ting jeg lurer på som jeg håper jeg kan få svar på. Har nettopp gått til anskaffelse av en 07 Golf GTi ED30. Hadde fra før av en 99 mod Polo 6N. Den startet på sekundet uavhengig av hvor kaldt det var. Golfen bruker gjerne et par-tre sekunder fra jeg vrir om nøkkelen til den starter(samme tid ved -9 og pluss 2 grader). Det er ikke noe som jeg tror er galt, men noen som vet hvorfor det er sånn? På forhånd takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2012 Hei! Jeg har en 05 Gti og har opplevd det samme når det er kaldt, men siden det var relativt kaldt og den jo startet på tredje slaget, tenkte jeg ikke så mye på det. Er jo noen rare motorer dette. Høres ut som deesel på tomgang etc så jeg aner ikke. :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2012 Dårlig batteri kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2012 Dårlig batteri kanskje? Og hvordan sjekker man det? (hilsen din kompis som ikke kan noe om bil...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 29, 2012 Noen andre som har tips på hva det kan være..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 29, 2012 Du kan vel kanskje måle spenningen på batteriet i DIS? Ellers så må du vel gå til et verksted. Var iallefall slik på min forrige. Brukte 2-4 sek på å starte, men etter jeg byttet batteriet startet den med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...