#1 Skrevet Februar 27, 2012 som titel sier, noen som har testa Vmaxx Xxtreme? skal på en golf 4 å skal være pinnestivt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2012 Kun testa vanlig V-maxx på 4er, og den var myk i ræva samt sprengte dempere etter 2 år. Edit: Bortsett fra det fungerte det fint å kjøre på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2012 Jeg har bestilt Vmaxx xxtreme til en A4. kan komme med tilbakemelding når jeg har fått de på og testa de ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2012 Tok å bestillte det i går så får i se om det er stivt nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2012 hadde vanlig vmax på a4..det var pinnestivt nok for min del:P eneste fjæringene jeg fant ut jeg hadde var i dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...