#1 Skrevet Februar 28, 2012 Hei, Har akkurat postet ett innlegg om startproblemer og prøver meg igjen med ett lite annet problem jeg har. Passasjerdøren fremme vil ikke la seg åpne utenfra. For en tid tilbake så skjedde dette og etter å ha dratt i håndtaket 8-10 ganger så gikk døren opp. Trodde kanskje at det var noe som bare hadde hengt seg opp. Nå har det skjedd igjen, men denne gangen så vil ikke døren la seg lukke opp uansett hvor mye jeg drar i håndtaket. Åpner jeg den fra innsiden så åpner døren seg med en gang. Null problem! Men fra utsiden....glem det!! Er det noen her som har skrudd i en slik dør som kanskje kan si om det er noe som har løsnet som igjen gjør at døren ikke lar seg åpne? Og er det noe som enkelt kan fikses? Håper på noen tips her :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2012 Støtter opp her ! har samme problemet på passasjersiden forran ! Den "tappen" som skal låse døra vil ikke slippe, og noen ganger vil den ikke låse heller, altså, den holder ikke døra fast når jeg skal lukke den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2012 Har du ikke garanti på denne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2012 det er sikkert wiren på opnaren som har kilt seg, det legger seg dritt/ureinheter i strømpa til opnaren og den henger, må demontere agrigatet som er bak dørtrekket og smøre wiren, veit det er utført på garanti før. so det er berre å reise innom ein møller foretning å høre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2012 Dette er desverre et "vanlig" problem på Passaten. Det er som oftest dør wire'n som strekker seg. Må byttes. Skjedde med fattern sin '07 mod. Men har hørt rykter om at det er aksjon fra Møller på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2012 Bare å dra til møller med det der. Fikk ordna min 07 passat med samme problem for noen uker tilbake og da bytta de vaier + hele låsekassa. Etter det alt bra igjen :-) Tor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2012 Samme skjedde med fører døra mi. Bytte av waier og låsekasse. Betalte rundt 4000 for dette møller Haugesund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...