#1 Skrevet April 12, 2005 merket i dag at når jeg kjører skjelver rattet en gang i blant, kommer å går. skjelver, blir borte litt å så begynner det å riste igjen... har nettopp satt på sommerfelger men vist dem hadde vært i ubalanse så hadde vel vibrasjonen vært der hele tiden? lager eller noe slik som er slitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2005 merket i dag at når jeg kjører skjelver rattet en gang i blant, kommer å går. skjelver, blir borte litt å så begynner det å riste igjen... har nettopp satt på sommerfelger men vist dem hadde vært i ubalanse så hadde vel vibrasjonen vært der hele tiden? lager eller noe slik som er litt? Kan være sjeve bremseskiver... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2005 har ikke vært slik før, å skivene blir vel ikke sånn helt uten videre (har ikke bytt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2005 har ikke vært slik før, å skivene blir vel ikke sånn helt uten videre (har ikke bytt) Hei, hvis det ikke var slik før med vinterdekkene dine på, må du nok ha sommerhjulene på avbalansering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2005 merket i dag at når jeg kjører skjelver rattet en gang i blant, kommer å går. skjelver, blir borte litt å så begynner det å riste igjen... har nettopp satt på sommerfelger men vist dem hadde vært i ubalanse så hadde vel vibrasjonen vært der hele tiden? lager eller noe slik som er slitt? Nei, det behøver absolutt ikke være der hele tiden. Oftest i hastigheter mellom 40 - 80. Balanser dekkene som tidligere nevnt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2005 Nei, det behøver absolutt ikke være der hele tiden. Oftest i hastigheter mellom 40 - 80. Balanser dekkene som tidligere nevnt her skal få prøve å få de på balansering, må få på et nytt dekk på ene felgen likevel så da får jeg sjekka det. vibreringa kommer å går om jeg ligger stabilt på f.eks. 80 km/t litt kjipt at jeg også fikk skrapa opp ene felgen nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...