Anbefalte innlegg

merket i dag at når jeg kjører skjelver rattet en gang i blant, kommer å går. skjelver, blir borte litt å så begynner det å riste igjen... har nettopp satt på sommerfelger men vist dem hadde vært i ubalanse så hadde vel vibrasjonen vært der hele tiden? lager eller noe slik som er slitt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

merket i dag at når jeg kjører skjelver rattet en gang i blant, kommer å går. skjelver, blir borte litt å så begynner det å riste igjen... har nettopp satt på sommerfelger men vist dem hadde vært i ubalanse så hadde vel vibrasjonen vært der hele tiden? lager eller noe slik som er litt?

Kan være sjeve bremseskiver...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke vært slik før, å skivene blir vel ikke sånn helt uten videre (har ikke bytt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke vært slik før, å skivene blir vel ikke sånn helt uten videre (har ikke bytt)

Hei,

hvis det ikke var slik før med vinterdekkene dine på, må du nok ha sommerhjulene på avbalansering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

merket i dag at når jeg kjører skjelver rattet en gang i blant, kommer å går. skjelver, blir borte litt å så begynner det å riste igjen... har nettopp satt på sommerfelger men vist dem hadde vært i ubalanse så hadde vel vibrasjonen vært der hele tiden? lager eller noe slik som er slitt?

Nei, det behøver absolutt ikke være der hele tiden. Oftest i hastigheter mellom 40 - 80.

Balanser dekkene som tidligere nevnt her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det behøver absolutt ikke være der hele tiden. Oftest i hastigheter mellom 40 - 80.

Balanser dekkene som tidligere nevnt her

skal få prøve å få de på balansering, må få på et nytt dekk på ene felgen likevel så da får jeg sjekka det. vibreringa kommer å går om jeg ligger stabilt på f.eks. 80 km/t

litt kjipt at jeg også fikk skrapa opp ene felgen nå... : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.