#1 Skrevet Februar 28, 2012 Hogger en ganske rusten audi 80, den har gått ca 300k. Motor, fangere, bakstilling er tatt. Interiøret er ikke særlig pent. Gulvtrekket er svart og ser bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2012 Er venstre baklukt hel og pen? Evt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2012 hva skal du ha for frontlyktene og grillen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2012 Er venstre baklukt hel og pen? Evt pris? 250,- om den er bra? hva skal du ha for frontlyktene og grillen 500,- om alt er bra? Skal utover i dag, kan ta detaljbilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2012 Er det gasser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2012 Ja, 1.6 liter. Den er ombygd til manuell choke, men alt som kreves for å bygge om til automatisk følger med. Har reservegasser, så du kan få kjøpe om du vil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2012 Ja, 1.6 liter. Den er ombygd til manuell choke, men alt som kreves for å bygge om til automatisk følger med. Har reservegasser, så du kan få kjøpe om du vil? Husker du hvordan gasser det er? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2012 Husker du hvordan gasser det er? Pris? Kommer tilbake til deg ang gasser. Noen som trenger deler da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2012 Har en 86 1,8quattro med oppklippet ledningsnett i dashbordet etter et mislykket forsøk på fjerning av alarm av forrige eier. Aner ikke hva forskjellene evt er på 1,6 og 1,8 men hva vil du evt ha for ledn nettet med tenningslås og dørlåser(om disse bruker samme nøkkel vel og merke)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 8, 2012 Alt har samme nøkkel ja! Men det er jeg usikker på, tror vel min er hakket eldre enn det du vil ha. Vet instrumentene ikke er like hvertfall, ikke brytere og slikt heller ettersom jeg kan huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 8, 2012 Den er god, var litt usikker selv. Men forespørselen her førte brått til kjøpetilbud på bilen som ble akseptert, så mulig den forsvinner til helga istedenfor at jeg får den på veien igjen selv. Kjenner jeg angrer litt på det alt egentlig men sånn ble det nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 8, 2012 Hei! Er det 5 trinns girkasse i denne, 4+E? evt tilstand og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 8, 2012 4+E ja! Den er bra den kassa, kjørte 30 mil med den for 2 uker siden, helt topp! Pris, nja, 1000,- da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 8, 2012 Høres bra ut det ja og 1000 kr virker greit det. Er kassa på Tynset eller i Oslo da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 9, 2012 Den er der du vil den skal være Den blir demontert i Oslo ja. Hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 11, 2012 Husk giroverføring... Fjørbeina foran, er døm ok el rustne som fy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 12, 2012 Holder til i Trondheim for tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 12, 2012 Holder til i Trondheim for tiden. Vil du ha kassa sendt? Jeg skal til Tynset/Folldal i påsken! Husk giroverføring... Fjørbeina foran, er døm ok el rustne som fy? Jeg tar bilde neste gang jeg er utover. Skal kanskje handle meg sandblåse og pulverlakkutstyr, kunne det vært noe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 12, 2012 Jeg kunne vært interessert i noen klips fra fordørene. Det er de klipsene som holder listen på utsiden og skrapegummien på innsiden på nederste kanten av forvinduene. Disse klipsene finnes bare på type 81 og 85 biler, og jeg mangler noen stykker. Er dette noe du vil selge løst? Evt noen av dere andre her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 12, 2012 (endret) Vil du ha kassa sendt? Jeg skal til Tynset/Folldal i påsken! La inn en forespørsel på VACN ekspressen til Dag Aspås, som skal noen turer Trondheim-Oslo-Trondheim, så venter på svar. Hvis ikke blir det vel kanskje enklest med sending. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 13, 2012 Trenger bare fjærbein som er hele, sjekk for rust på "styrearmen", skal bygges om uansett.. Og hvis de kan kastes av på Hamar, Koppang, Hanestad, avhengig av hva som passer best for deg og meg så høres det bra ut.. hvis prisen er hyggelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 23, 2012 Hei, Har du taklistene fra A til C stolpene på taket? Er interresert i disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 24, 2012 Har du den paserlåsen fremst i midten? Den som du vipper til siden for å få opp panseret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 25, 2012 Prøver igjen jeg, Har du de svarte tak listene som går langs taket? Hei, Listene som går langs taket(svarte)har du de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...