#26 Skrevet Mars 25, 2012 La inn en forespørsel på VACN ekspressen til Dag Aspås, som skal noen turer Trondheim-Oslo-Trondheim, så venter på svar. Hvis ikke blir det vel kanskje enklest med sending. Har snakket med Dag, skal bare skru den ut, så blir det ordning på det! Trenger bare fjærbein som er hele, sjekk for rust på "styrearmen", skal bygges om uansett.. Og hvis de kan kastes av på Hamar, Koppang, Hanestad, avhengig av hva som passer best for deg og meg så høres det bra ut.. hvis prisen er hyggelig! Ja, jeg skal sjekke de jeg! Tenkte egentlig å ha dem selv for å ha et sett å freshe opp, men kjenner jeg meg selv rett kan det fort ta noen år, så det er ikke så farlig Har du den paserlåsen fremst i midten? Den som du vipper til siden for å få opp panseret:) Ja, har opptil flere! 300,- ink frakt? Prøver igjen jeg,Har du de svarte tak listene som går langs taket? Hei, Listene som går langs taket(svarte)har du de? Relax, har vært travel helg! Ja, det har jeg nok, jeg skal ta bilde av det neste gang jeg skal utover, sannsynligvis på tirsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 3, 2012 hei har du bilen enda?, Hvilken farge er det på dashbordet og er det helt? Er ute etter ett i brunt og ditt så svart ut på bildet. Hvordan er førerstolen på denne? Mvh Harald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 7, 2012 (endret) er gulvet i bagasjerommet helt? trenger og noen døråpnerer om du har noen igjen. bryter til nødblink samt rele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 8, 2012 Tilstand/pris gulvteppe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 9, 2012 Prøver igjen jeg,Har du de svarte tak listene som går langs taket? Hei, Listene som går langs taket(svarte)har du de? Demonterte disse, de ligger klar. Hørte ikke noe mer? hei har du bilen enda?, Hvilken farge er det på dashbordet og er det helt? Er ute etter ett i brunt og ditt så svart ut på bildet. Hvordan er førerstolen på denne? Mvh Harald Har sendt deg PM er gulvet i bagasjerommet helt? trenger og noen døråpnerer om du har noen igjen. bryter til nødblink samt rele Nei, der er det rust. Dårhåndtakene er dårlige og borte i god gammel VAG stil. Bryter og rele har jeg nok Tilstand/pris gulvteppe? Det er planlagt å bruke selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 9, 2012 tar gjerne i mot bryter og rele. 200 ink porto. det går vel som brev dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...