Anbefalte innlegg

Har en A3 8l jeg sitter å leker med ideen om å montere Cupra-leppe på.

Ser det bra ut? Noen som gjort dette før? evt har noen bra bilder?

Hvor bestiller man en som passer til A3? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cupra leppe er en Cupra leppe, altså det er bare en type, men den passer på flere biler :)

 

Den kan bestilles på Møller til 350,- hvis jeg ikke tar helt feil.. Delenummer fant jeg ikke i farta dessverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cupra leppe er en Cupra leppe, altså det er bare en type, men den passer på flere biler :)

 

Ja, men jeg så for meg at forskjellige bilmodeller har forskjellig bredde på framfangern, så lurte på om det fantes lepper med forskjellig bredde tilpasset forskjellige modeller.

Altså en Cupra-look leppe til forskjellige biler :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er veldig fleksibel, så tilpasning er relativt lett.

 

Delenummer: 1ML 805 903

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite søk på forumet så finner du bilder, for der er maange som har cupra-r leppa. Men det delenr jeg har er: 1ML 805 903.

Jeg skulle bestille cupra-r leppe på møller bil forus (audi) da fikk jeg beskjed at det kunne de ikke bestille pga det er seat å da var det ikke "garanti" eller noe sånt.Men har ikke prøvt andre plasser. Leppa er ikke bare å skrue rett på da den må tilpasses siden den er "universal" som jeg har forstått det. Har lest de som borer hull å fester med bolter å muttere i fanger.Men leppa må nok tilpasses. Er hvertfall mangen her så har den leppa som kan svare på hvordan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tilpassingen er latterlig lett. Man bruker en kniv til å skjære av eksisterende fester, også skrur man den bare på. Jeg er en idiot, så jeg brukte karosseriskruer rett i fangeren! : ja :

 

Jeg bestilte iallefall med delenr 1ML805903 på Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om den er så billig som det sies her så får jeg bare prøve meg fram!

Noen forslag til festeanordninger som ikke må skrues rett inn i originalfangern? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om den er så billig som det sies her så får jeg bare prøve meg fram!

Noen forslag til festeanordninger som ikke må skrues rett inn i originalfangern? :)

 

du skrur den så langt under fangern at det kommer du ikketil å se seineere hvis du ombestemmer deg. bolt den eller skru med vanlige skruer, da river du av bare leppa og ikke hele fangeren som koster penger hvis du hekter den i no. du kan sikkert lime den også men da har du jo litt tørketid å bry deg om samt en stygg fanger i ettertid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Pris: 362 ink mva"

Det var ikke akkurat noe å klage på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.