#1 Skrevet Februar 28, 2012 Bergen Gatebilklubb arrangerer banekjøring på Voss førstkommende søndag! Mer info her ;-) http://www.bergen-gatebilklubb.no/index.php/component/content/article?id=60 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2012 Er det noen her som skal ditt? Noe å satse på for å ha det litt gøy på banen? Jeg er ikke medlem i Bergen Gatebilklubb og er sent ute... Mulig alt for sent ute med å melde seg på? Prøve å ringe nå til kontaktpersoner men ingen svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2012 (endret) Eg skal ihvertfall avgårde Eirik svarer deg nok snart Tror det skulle gå greitt og melde seg på nå. Edit: Ser på facebook eventen at man kan melde seg på oppe på banen på søndag. Står i en post noen hakk ned http://www.facebook.com/events/180985478673246/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2012 ok, takk for info. Ser at man må være medlem i Bergen Gatebilklubb for å kjøre.. Har egentlig lyst å kjøre å kjøre til Våler men får ikke vite noe mere om overnatting før i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2012 Det stemmer Jon ;-) Er mulig å melde seg på ved oppmøte på Voss, der kan man og melde seg inn i klubben :-) Alle er hjertelig velkommen ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2012 Flere som skal ditt? Hvordan er det å kjøre på NAF Øvingsbane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2012 Flere som skal ditt? Hvordan er det å kjøre på NAF Øvingsbane? NAF banen er grei den. Er en lang sving hvor det er såpeglatt (som sommeren ) Kan nok få til noe kult i den svingen Jeg har ikke anledning denne helgen. Dere får passe på å kjøre ifra Voss igjen, før alle som skal hjem etter vinterferien vender nesen hjem igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...