#1 Skrevet Februar 28, 2012 Hei! Trenger sårt en ny frontfanger til min A4 B5 etter min blei kjørt i filler i vinter. Har helst lyst på S4 / RS4 fanger, men original kan også gå, bare så jeg får noe i fronten. Småskader og farge har ingenting å si! Send meg PM, eller sms på 928 94 745 om du skulle ha noe Mvh, Christian Hogstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2012 Bumpetibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2012 Sjekk denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2012 jeg har en RS4 glassfiber front, RS4 sideskjørt, RS4 hekkeskjørt du kan få billig ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2012 jeg har en RS4 glassfiber front, RS4 sideskjørt, RS4 hekkeskjørt du kan få billig ) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=231559 Er det dette? Kan du ikke sende meg en pm på pris du kunne tenkt deg ? evt. 928 94 745 . Kan kanskje komme opp i helga å hente det hvis det passer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...