#1 Skrevet Mars 5, 2012 (endret) clarion 2din navigasjons spiller selges. kan selges med rattadapter til nyere wv. spiller veldig pent før de så er intrisert i bra lyd. 5000 kr før bare spillern. nylig oppdatert software. http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=9507&katid=173&mid=m436&id&vn=736 kan kontaktes på 93278534. Lagt til etter 5 dager 23 timer: enda til salgs;) 5000 m alt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2012 Enda til salgs;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2012 Kan by deg halvparten av hva den står til hos bilradiospes.. Hvis jeg kan styre alt fra rattet i min golf 5.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2012 desvere... da vil jeg heller bruk den til får det jeg skal ha. før ratt adapterkite koste en del det å så er kjøpt utenom å.får kontakte på tlf om du lurer på mere før er ikke så ofte her inne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2012 nå skal denne selges;) selges UTEN ratt adapter. selge kun spillern å det tilbehøre så selges med denne ny;) 4000 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2012 Enda til salgs.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2012 Byr 2000 for den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...