#1 Skrevet Februar 28, 2012 (endret) Hard måned med mye regninger. Tenkte å selge det til sommeren, men er vell egentlig bare selge det nå... 160x90cm lerret - bilde tatt fra Fløyen. Må hentes i Bergen. 91877310 2000kr klubbpris, bud lavere enn det blir oversett. Kommer fler bilder når jeg kommer nedigjen til Bergen i helgen som kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 29, 2012 Sånne bilder er dritkule:) Har flere sånne store bilder av Ålesund her om bord jeg jobber.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 29, 2012 Sånne bilder er dritkule:) Har flere sånne store bilder av Ålesund her om bord jeg jobber.. Bybilder er alltid en god greie på veggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2012 1500kr, lavere går jeg ikke. Dette er selvkost! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...