Sportsunderstell vs S-line A4 B8

Anbefalte innlegg

Ikke lett å bli klok på hva som senker hvor mye. Sendte mail til Møller idag og fikk bekreftet at min bil har sportsunderstell. Dog hadde de ikke svar på hvor mye de respektive understellene senker.

Det jeg tror er: Sportsunderstell -20mm / S-line -30mm

Noen som vet hva som er hva og kan bekrefte dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke lett å bli klok på hva som senker hvor mye. Sendte mail til Møller idag og fikk bekreftet at min bil har sportsunderstell. Dog hadde de ikke svar på hvor mye de respektive understellene senker.

Det jeg tror er: Sportsunderstell -20mm / S-line -30mm

Noen som vet hva som er hva og kan bekrefte dette?

Sportsunderstell senker 20 mm

S-Line senker 30 mm

Så det du tror er også det som er rett :)

Dette står også i all dokumentasjon jeg har sett på B8.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar Jan :)

Det er andre typer (kortere) dempere på S-line understell som gir en fordel om man skal bruke fjærer som senker mer enn 45mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Drar opp denne litt. Er det behov for bytte av dempere dersom enn går fra sportsunderstell til H&R 40mm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Drar opp denne litt. Er det behov for bytte av dempere dersom enn går fra sportsunderstell til H&R 40mm?

Som jeg har forstått så holder de originale demperene til 40mm. Men noe mere enn det så får de liten dempervei ned og jobber i en ulagelig posisjon...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.