#1 Skrevet Februar 29, 2012 så det stod 4 biler uten skilt på kontrol plassen på herøya i ettermiddag... så da regner jeg med BT / Politet har gjennomørt en vellykka jakt. Heldigvis var det bare "dårlig vedlikeholdte" biler som var avskilta...men kunne jo like gjerne vært en av oss kriminelle som er ute å lufter de strengt forbudte bila våre med senk, urginale felger, uorginal eksos, "trimchip i større eller mindre grad: rolleyes " osv... Vi er ikke trygge, ikke engang en vanlig onsdag i grenland på vei hjem fra jobb: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 29, 2012 du sier noe der Helge vente litt me å klasse bilen i bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 29, 2012 var bare vegvesenet, kjørte forbi der. trur de bare satt med det fancy kameraet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 29, 2012 du sier noe der Helge vente litt me å klasse bilen i bakken Så du klarer ikke å holde deg i år heller nei!! JIPPI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 29, 2012 så det stod 4 biler uten skilt på kontrol plassen på herøya i ettermiddag... så da regner jeg med BT / Politet har gjennomørt en vellykka jakt. Heldigvis var det bare "dårlig vedlikeholdte" biler som var avskilta...men kunne jo like gjerne vært en av oss kriminelle som er ute å lufter de strengt forbudte bila våre med senk, urginale felger, uorginal eksos, "trimchip i større eller mindre grad: rolleyes " osv... Vi er ikke trygge, ikke engang en vanlig onsdag i grenland på vei hjem fra jobb: vinke : Sladre hank........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 29, 2012 Så du klarer ikke å holde deg i år heller nei!! JIPPI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 29, 2012 Sto jo skilt i begge veger at det var filming hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 29, 2012 filming?? hva er det for noe? jeg kom nok etter kontrollen, for jeg så bare bilene som stod der med klipte skilt? men bruker de kamera utstyr som fanger opp biler med manglende årsavgift , mangel lapper osv da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...