#1 Skrevet Februar 29, 2012 Heisann:) Noen som har orginal bakpotte eller effektpotte som passer på Audi 100 2.3 c4? Helst i nærheten av Sør-Troms pga trenger delen raskest mulig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2012 har ei helt ny og org fra audi liggene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2012 pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2012 kom med bud:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2012 hmm,må se ka eg ska by:) va helst ute etter ei effektpotta eller sånn før å få litt bedre lyd:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2012 (endret) gå øverst og søk opp: Div deler til audi a6 1998-2004mod da vil du finne bilde av potta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2012 har avant jeg da,ser jeg glemte å skrive det men den potten du har bilde av ligner ikke noe på den jeg har:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2012 Dette er ei org potte til audi 100 c4 2.3 2.6 og 2.8 sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...