#1 Skrevet Mars 5, 2012 (endret) S4 bakdiff nav/hubber Den delen som drivakslingen skal skrus fast i på diffen. Trenger kun venstre side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2012 Ingen som har? Kva diameter har desse? Trur det var 3 forskjellige Kanskje det passer fra s4 diff. med automat gir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2012 Du kan bruke fra audi 80 og 90 quattro og. Jeg har en eske med hubber så kan kikke gjennom de i kveld Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2012 Diffene på automat/maunell er lik foruten utvekslingen inni. Så skal kunne bruke hubbene bak. Disse er 108 mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2012 Om disse er like fra 100quattro 93mod så har jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2012 Jeg har en S4 diff stående som jeg har plukket ut selve sperremekanismen av, så da kan jeg selge akselflensene. Litt mere info her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190874 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2012 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2012 Har jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2012 Jeg har en =) PM meg for mer info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 28, 2012 Jeg har en =) PM meg for mer info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...