Anbefalte innlegg

Går å lurer på Helios hjul til Passaten min (Stasjonsvogn). Det står 30mm HR senkesett på med dempere, men mener de senker en god del mer. Har lest at 45mm er mer korrekt! Vil VW Helios 8,5Jx19 et 45 passe på denne bilen og hvilken dekkdimensjon bør jeg går for?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp, uten noe som helst problem. dekk dim jeg ville satt på denne er 235/35-19 eller 225/35-19

 

skal du ha dekk som beskytter felgkanten og ikke har noe strekk så ville jeg gått for 235 dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det spaces noe da? Viktig for meg at de sitter fint i hjulbuen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, jeg har selv 8,5X20 ET35 på min med ca 100mm senk

 

så du kan uten problem ihvertfall sette på 10-15 mm spacere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det spaces noe da? Viktig for meg at de sitter fint i hjulbuen..

 

8,5x19 ET45 med 235/35 19 kan begynne å subbe bak allerede med 5mm spacer, så det ville jeg kanskje droppa. Tror dette hjulet havner langt nok ut i hjulbuene uten spacer, men, som sagt, prøv 5mm rund baut hvis du vil ha det lengre ut. Arve har subba istykker skjermene sine og kjører aldri med folk eller bagasje, greit å nevne : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min og subber som bare det i innerskjerm bak. Dette med 9x19 et 45 og 235/35. Går fint uten bagasje og kun unger i baksete:) har ett sett felger i 8,5x19 et35 liggende og,men ikke prøvt desse på passaten da eg regner med dette kommer for langt ut bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5x19 ET45 med 235/35 19 kan begynne å subbe bak allerede med 5mm spacer, så det ville jeg kanskje droppa. Tror dette hjulet havner langt nok ut i hjulbuene uten spacer, men, som sagt, prøv 5mm rund baut hvis du vil ha det lengre ut. Arve har subba istykker skjermene sine og kjører aldri med folk eller bagasje, greit å nevne : smil :

 

bare skjermene mine foran som er dårlig da. og det er etter feil bredde på dekkene. og jeg har hatt både full bil av bagasjen og folk på harrytur og det subber ikke :)

 

men, jeg ser hva du mener:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min med Helios og originalt sportsunderstell. Bytter til senkefjerer i disse dager.

Beklager de dårlige mobilbildene.

Jeg setter på 9x20 istedenfor til våren m 245/30

passat 1kopi.jpg

passat3kopi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.