GAS Luftfjæring til A4 B5 quattro selges **NÅ MED BILDER**

Anbefalte innlegg

Har ett luftunderstell til A4 B5 quattro liggende som jeg ikke har brukt for, det skal derfor selges.

 

Jeg kjøpte dette brukt på finn.no og er ikke 100% sikker på hva det er... så skriver det jeg vet.

 

Tanken med pumpe har ett GAS merke på.

 

Settet inneholder:

- 4stk fjærbein, de bak med modifiserte "topp braketter"

- Tank

- Kompressor

- ventilpakke

- Brytere, trykkmålere og en god del slanger.

 

Så vidt jeg vet skal dette være komplett for montering, men har aldri hatt det på min bil, så kan ikke garantere.

 

Jeg vil ha 7000.- for alt sammen, er offshore til 14.mars, så har dessverre ingen bilder før det.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gir 3 lapper

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da prøver jeg noen bilder...

 

Som man ser på det ene bildet er ett av de bakre fjærbeina jeg har modifisert en rustskade på innsiden. Jeg hadde ikke tenkt å gjøre noe med dette (Er sandblåst og lakkert), men om man vil er det enkelt å sveise inn en bit.

 

Man ser også at toppen på ene forbeinet er løst, dette har jeg skrudd løs for å skaffe nye simmeringer. Synes det hadde vært greit å bytte dem når det først er enkelt å komme til. Har trykksatt alle bein, og de bakre var heeeelt tette. De foran fikk jeg til å slippe luft ved disse øvre simmeringer ved å bevege toppen mye. Unaturlige bevegelser på bil, men likevel.

 

La også ved nærbilder av fabrikat på alle belger, noe som viser at de er tyskproduserte. Det får meg til å tro at hele settet nok er fra GAS og dermed hinsides dyrt nytt.

Noen som bekrefte/avkrefte dette ?

 

Har bud på 5000.- men synes dette er lite, spesielt i og med det er ett kvalitetsett det dreier seg om.

 

Mvh.

Jan Brede

 

IMG_0917.jpg

IMG_0918.jpg

IMG_0919.jpg

IMG_0920.jpg

IMG_0921.jpg

IMG_0922.jpg

IMG_0923.jpg

IMG_0924.jpg

IMG_0925.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha bra understell til en bra penge ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger på finn og har hatt en del interesse... til og med folk som har sagt de skal ha det, men penger dukker aldri opp.

 

Så da bumper jeg denne i håp om noen fornuftige kjøpere

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd det ikke passe B6.. Men må da være noen med B5 som vil ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.