#1 Skrevet Mars 1, 2012 Ska selge noen ubrukte senkefjærer fra Weitec, til jetta mk1 og golf mk1, senker 40mm. Pris: 950,- (nypris er 1399,-) Tlf: 47337267 Kan hentes i grenlands området, men kan også fraktes fraktfritt fra skien til tønsberg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2012 Fortsatt til salgs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2012 ligger her ennå... kom med et bud da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2012 Hvordan er det med TUV på disse? Har justerbare coilovere på min golf 1, men kunne tenkt meg å ordna senk i vognkortet etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2012 Hvordan er det med TUV på disse? Har justerbare coilovere på min golf 1, men kunne tenkt meg å ordna senk i vognkortet etterhvert. Følger med TÜV papirer på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2012 Skal tenke litt på det, trenger jo originale dempere og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2012 Skal tenke litt på det, trenger jo originale dempere og da Den er grei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2012 orginalt understell for salg her: http://forum.vacn.no/showthread.php?245938-orginalt-golf-mk1-understell-selges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...