#1 Skrevet Mars 1, 2012 Hei Har en 04 caddy som tapper seg for strøm etter ca 3 dager. Dette veit eg har vært et kjent problem på desse, men har aldri fått med meg kva som gjorde til at dem ble tappa. Er det nokon som har tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2012 Mulig bakluke microbryter, tror der var noe tøys på vår...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2012 Dette skla sjekkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2012 Er det noen andre tips her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2012 Har du montert RNS/RCD 510 i bilen din? Hvis strømmen tappes så har du for gammel Canbus modul. Du må da bytte til en som er nyere enn versjon K. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2012 Nei alt er standard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2012 Hmm, skal sjekke litt på et Caddyforum jeg er medlem av og se om det kan være andre årsaker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 1, 2012 Supert, takk skal du ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 1, 2012 Var ikke så mye som var omtalt der. Går igjen den feilen med installasjon av RNS 510. Ellers var det dårlig med andre eksempel desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2012 Hei! Få tak i et DC tang ampermeter, så lager du deg en ledningstump med sikringsholder og flat kablesko i begge ender, erstatt en og en sikring i sikringsboksen med denne så skal du kunne måle deg til hvem "kurs" det går krypstrøm i! Du kan også bruke et vanlig multimeter med DC A funksjon og koble i serie med sikringsholderen hvis du ikke får tak i tang ampermeter! Kan sikkert lage en skisse om du trenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 2, 2012 Min Touran tappet seg en gang når styringsboksen til hengerfestet hadde gått fyken. Dette satt bak i skinka på bilen, vet ikke hvor den sitter på caddy. Dette skal i så fall komme frem i vag com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 2, 2012 ta av minuspolen på batteriet,sett ei prøvelampe mellom minuspolen på batteriet og ledningen...lyser den har du en strømtjuv...dra ut ei og ei sikring til den slutter å lyse...da har du hvertfall en pekepinn på hvor det kan være... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 2, 2012 Funker bra denne funksjonen, men bruker desse :-) http://bildiagnose.mamutweb.com/Shop/List/Autel/48/1 Skal sjekke ut hver krets, så får vi sjå kva som stjeler strøm. Hei!Få tak i et DC tang ampermeter, så lager du deg en ledningstump med sikringsholder og flat kablesko i begge ender, erstatt en og en sikring i sikringsboksen med denne så skal du kunne måle deg til hvem "kurs" det går krypstrøm i! Du kan også bruke et vanlig multimeter med DC A funksjon og koble i serie med sikringsholderen hvis du ikke får tak i tang ampermeter! Kan sikkert lage en skisse om du trenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...