Anbefalte innlegg

tenke å handle litt deler til a4'n min fra enten germanautoparts eller carparts,er vell ganske like priser men som jeg forsto det må jeg ha en postadresse i usa for at carparts skal sende over hit? men fant ikke noe om det hos germanautoparts. noen med erfaringer som kan forklare med dette??

hva som er enklest,rimeligst frakt osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier bare en ting. enklere blir det ikke å handle fra usa. autohausaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å skal du handle fra US&a og de ikke sender ut fra landet, så kan du alltids bruke http://www.jetcarrier.no. Der får du "egen" postboks og de ordrner med fortolling og frakt, du kan velge mellom fly og båtfrakt, priser vil variere likt med leveringstid.

Har hørt gode ord om jetcarrier fra bekjente som har bestillt fra butikker som ikkje vil\tar seg ekstremt godt betalt for og sende til norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

carparts sender bare gjennom sin partner BONGO, har lest endel dårlige kritikker ang. de,dyr frakt og lang levering.

synd for de har veldig masse bra deler,til og med det meste av o-ringer og slikt småtteri,det finner jeg ikke på autohauz.

hva med å sende delene til slekt i statene og få de til å sende videre til meg?? er det et bra alternativ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har du jo løsningen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestilte deler fra germautoparts denne uken og de sendte delene relativt raskt etter betalingen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.