#1 Skrevet April 13, 2005 Trenger TÜV-papir på monovisker, helst til VW Scirocco eller det går også med GOLF 1 eller 2! Bonrath kunne sende til meg mot et delenummer jeg ikke har, samt 10 EURO.. Noen som vil sende meg en kopi? Fax? E-post? Mvh Dag Sverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2005 Trenger du slikt da? Vet om en viss blå golf 2 som ble godkjent med en visker.. uten papirer tror jeg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2005 Har kommet meg gjennom kontroll tidligere, men virker som onkel er hissigere enn vanlig i år...greit å ha sitt på det tørre:) Fikk jo inn 9x16" ifjor, og sotinga var grei.... Bedre føre var sier nå jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2005 Har kommet meg gjennom kontroll tidligere, men virker som onkel er hissigere enn vanlig i år...greit å ha sitt på det tørre:) Fikk jo inn 9x16" ifjor, og sotinga var grei.... Bedre føre var sier nå jeg! Fikk du godkjent sotinga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...