#1 Skrevet Mars 2, 2012 Det er det sjukeste..... Noen timer med programering her kanskje. http://www.vgtv.no/#!id=50040 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2012 Booring Hadde dei berre fått til ei låt og ikkje nokon heilt tilfeldige toner:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2012 Booring Hadde dei berre fått til ei låt og ikkje nokon heilt tilfeldige toner:) Aldri sett james bond før du skjønner jeg...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2012 Booring Hadde dei berre fått til ei låt og ikkje nokon heilt tilfeldige toner:) Håper det der er ironi...? Ble ihvertfall verrldig imponert. Mange timer programering der ja kan jeg tenke meg. Fikk lyst å prøve selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2012 Rått jeg ser ikke helt for meg at vi hadde begynnt med noe så stort på skolen min Ganske sykt hvordan de beveger seg i formasjoner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2012 Temmelig kule, disse gutta har grei kontroll! (Kan man først kontrollere én såpass, er jo det meste gjort, da.. ) http://www.techplanetjournal.org/2012/02/awesome-swarm-mini-helicopters/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2012 Aldri sett james bond før du skjønner jeg...? Har ikkje sitt alle kanskje det er derfor, kas episode er det henta frå då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2012 Episode? Det er kjenningmusikken til alle James Bond filmene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2012 Høre det no:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2012 Den der ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2012 Er ikke dette egentlig roboter som er programerte til å gjøre dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 2, 2012 Har ikkje sitt alle kanskje det er derfor, kas episode er det henta frå då? Hahah.... Rektig! James bond er James bond.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 2, 2012 Er ikke dette egentlig roboter som er programerte til å gjøre dette.. Det er ikke noe vanlig sea-king helikopter nei, det er ikke så vanskelig å se. Men det er nå en sak med propell(er), så helikopter er det jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...