#1 Skrevet Mars 2, 2012 Hei Vurderer å bytte ut bakbremsene, men må først få solgt det jeg har. Det er snakk om et bolt on kit til s2 coupe for å få større bakbremser, men samtidig beholde mekanisk håndbrekk. Det består av følgende: A8 alu calippere RS4 b5 holdere a8 Skiver 314mm Passende bremseslanger yellow stuff klosser hjullager hus, lakkerte og med nye hjullagre (gått ca 300mil) Alt dette er tilnærmet ubrukt, brukt ca 300mil på bane i sommer og kostet sinnsykt mye nytt. Havnet vel på 15k til sammen. Men er vel omtrent det beste alternativet om man skal ha mekanisk håndbrekk Selges HBO 11k eller bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2012 Kan også legge til at det følger med strøkne (nesten nye) håndbrekk wire. Samtidig senker jeg prisen til 9k da det fortsatt er en uke til jeg evt skal skru de på bilen. Etter dette er de tatt av markedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...