TUV papirer på Ultimate 10011 Senkesett

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til merket?

 

10-011AR

10-011AV

 

Senkefjærer til Audi 200 20V Quattro Sedan/Avant

 

Har prøvd felgimport,martins etc. men ingen napp. Vis noen gidder lete litt hadde det vært fint. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for og ødelegge tråden din,men når jeg hadde bilen min til godkjenning med senkesett idag beholdt tilsynet papirene..Så visst dette er praksis så er det kanskje ikke så mange som vil gi dem fra seg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for og ødelegge tråden din,men når jeg hadde bilen min til godkjenning med senkesett idag beholdt tilsynet papirene..Så visst dette er praksis så er det kanskje ikke så mange som vil gi dem fra seg!

 

Det er da vel ikke praksis!? Dessuten eksisterer kopimaskiner i dette århundre =)

 

Aldri skjedd til meg... Og biltilsynet her i byen hjalp meg faktisk med godkjenningspapirer på fjørene (HR fjører så sikkert enklere da) =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke om det finnes noen norsk leverandør, men her er i alle fall hjemmesiden til Ultimate:

 

http://www.ultimate-suspension.com

 

 

Se der du! : ja :

 

Det enkleste er vel oftest det beste. Hadde 3 karer i full etterforskning i å finne dette ut. Men neida. På forum får man alltids svar. :D Takker og bukker :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du tak i papirer?

Har en kamerat som prøver å få tak i papirer på sitt Ultimate senkesett til sin Audi 80 nå.

 

Noen andre som vet om noen som selger/importerer Ultimate senkesett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener bestemt at jeg kjøpte Ultimate hos http://www.poleposition.no/

for noen år siden : klø :

 

Det stemte det! Men poleposition hadde sluttet å selge de setta pga dårlig kvalitet :D Men jeg fikk tlf nr til Hafnor som var importør (de har også sluttet med Ultimate) og de hadde tilfeldighvis liggendes papirer på akkurat dette settet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for og ødelegge tråden din,men når jeg hadde bilen min til godkjenning med senkesett idag beholdt tilsynet papirene..Så visst dette er praksis så er det kanskje ikke så mange som vil gi dem fra seg!

 

Det er totalt feil, det står nemlig i papirene at de skal følge med som vedlegg til bilens registreringsbevis (dvs vognkort). Gå tilbake og krev å få papirene tilbake ASAP!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er totalt feil, det står nemlig i papirene at de skal følge med som vedlegg til bilens registreringsbevis (dvs vognkort). Gå tilbake og krev å få papirene tilbake ASAP!

 

Når jeg var inne med min gamle bil, tok de tuv papirene, jeg måte si at de skulle ta kopi av de, de var i Bergen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltilsynet tok kopi av mine papirer da jeg var der med min Passat G60R,men jeg godkjente motor,senkesett,felger,bremser etc + EU-godkjenning på samme dagen. Normalt er å ta kopi av papirer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.