Sikkehets nett/grind mellom bagasjerom og baksete (Passat B6 2006)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ønsker å ettermontere et sikkehets nett/grind mellom bagasjerom og baksete på en Passat B6 (2006). Jeg snakket akkurat med en lokal VW forhandler og de skulle ha 5000 kr. for en slik grind. Er det noen som har handlet dette andre plasser? Trenger litt tips til hvor jeg kan finne det. Vil gjerne ha det originalt, men vil se meg litt rundt før jeg betaler 5000 for en ny.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk travall.com.

Bestilte ifra england, med stålgitter over baksetet og vertikaldeler tilpasset min bil, kom på like under 3000 med frakt og moms

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

170 - 290 EUR på ebay.de, også originale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettermontering av orginalt sikkerhetsnett er en relativt dyr affære. Det fordi du må ut med hele taktrekket og montere inn fester til oppheng av nettet. Vet ikke om man må bytte hele innertaket eller om det holder å kjøpe opphengsfestene. En nettingskassett koster også sikkert litt. Det enkelste er sikkert å montere et stålgitter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.