#1 Skrevet Mars 2, 2012 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en webasto thermo top c så jeg skal installere i min 2002 Audi A6 1.8T Quattro avant. Er det noen der så har noen bilder/tegninger og koblingskjema hvordan dette skal settes opp? Hvor skal jeg f.k.s strekke ledninger og kobble opp mot varmeapparat ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2012 Min far gjorde dette på en '99 A6 1.8T. Her var det visst med komplett komblingskjema da han kjøpte kittet og det var bare å koble seg inn på styringen til varmeapparatet. Skal høre med han om mere info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2012 Har lagt ut noen bilder så dere kan se hva jeg har av kabler og deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2012 Spørsmål: 1. Hvor skal den røde (nr3) og brune (nr1) ledningen tilkobles ? 2. Skal jeg bara koble meg inn på drivstoff slangen bak (etter filteret) ? eller må jeg inn på tanken på en eller annen måte? 3. Hvor er er det best og plassere webastoen i en a6? 4. Hvilke slange skal jeg skjøte meg innpå når det gjelder kjølevannet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2012 Jeg monterte på en A4 B5 en gang. Men det var Eberspächer. 2. jeg boret inn egen slange i lokket på bensintanken (der pumpa sitter under). Sitter sikkert pumpe i tanken på denne også, så da får en ikke koblet seg på etter den. 3. Jeg plasserte den på "førerside" i motorrommet ( men var A4) Noen av mine erfaringer. Men det var i 2003, så det er en stund siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2012 Ok. Hvordan komme jeg til lokket på bensintanken ? Må tanken ut av bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2012 du kan ta en titt her. Mye tips om du laster ned og leser selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2012 Litt offtopic dette, men hvor mye ga du for dette kit-et? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2012 Er er nesten ferdig med og montere webastoen Har et par spørsmål ang viftekablen? skal denne inn på skiringen som styrer klimanlegget ? Og bak på klimanlegget er det en kabel så skal inn på D1, men hvor skal denne kabel hen ? inn på relet til webastoen nr 86? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...