#1 Skrevet Mars 2, 2012 Hei. Ønsker og kjøpe 4 stk G60 (PG) råder hvis noen har liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2012 jeg har, med stempler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2012 jeg har råder til deg jeg.. aner ikke om de er brukbare de har vært med i et havari (oljetom motor) kan jo være og gamble litt. men, billig billig hehe du skal få dem så billig at metallprisen på kg er verdt mer dvs.. 100+frakt (270) .. da følger de originale stempla med (orker ikke ta dem av) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2012 har s4 råder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2012 (endret) De er for lange. Lagt til etter 1 dag 8 timer: Da har jeg bestilt råder så trenger ikke tips her lengre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...